Ihana Ajasto!

Nyt on tämän akan kalenterirauha saavutettu! 
Ja jälleen kerran totean, että kyllä suomalainen osaa tehdä. Minulla on ulkolaisia ihania kalentereita (juu, monikossa...), mutta yhtään eivät nämä kotimaiset kumarra niille. 


Kultainen, ihana pieni ja juuri täydellinen Ajaston kalenteri. Tämä. Tämä lähtee minun mukaani tammikuussa aina laukussa. 


Sisäpuolelta ette saa kuvia. Siellä on jo tuunausta, mutta vähän nyt pitää vielä jättää näyttämättä. Tätä (ja näitä muitakin Ajaston kalentereita, jotka tässä postauksessa ovat) pääsette livenä plaraamaan ja hipelöimään Seinäjoen Käsityömessuilla. 


Toinen ihanuus on violetti A5-koon Diario (jota muuten on myös kultaisena!). Väri on hennon helmiäishohtoinen! 


Tästä tulee romantillinen, vintageihanuus.



Nämä tuunaukset ovat minun tekemiäni, eli eivät ole kalenterissa valmiina.



Ja viimeisenä värikäs hauskuus, jossa yhdistyy bujon mahdollisuudet ja perinteisen kalenterin kätevyys. Tykkään! Tämänkin jätän näyttämättä vielä, vaikka tässäkin olisi jo jotakin näytettävää ;) Tähän tulee bujoa ja art journalia sekaisin. 


Minulla on useampi ulkolainen kalenteri, mutta esim. personal-koon rengasplannerissa minulla on Ajaston insertit. Olen palannut kotimaiseen tuotteeseen, koska niissä on oikeilla paikoillaan pyhäpäivät, nimipäivät, kansalliset vapaapäivät, viikkojen numerot ym. Huomasin kaipaavani niitä, kun olin jonkinaikaa kalenterituunausta harrastanut ulkolaisilla kalentereilla.

Tulkaahan nyynäämään näitä Käsityömessuilla! 

Kalenterit saatu tuunaus- ja esittelytarkoitukseen messuille :)